Translate

søndag den 3. maj 2015

Jeg "fandt" lige min blog frem ,..den har spøgt i mine tanker de sidste par dage.
Der er sket rigtig meget siden jeg sidst har skrevet.
Jeg har som det første skiftet job...jeg arbejder ikke længere i psykiatrien,men har fundet et mere "fredeligt" job på et plejecenter.
Så det var farvel til 148+ timer pr md og goddag til 128 timer om md istedet...sikke en masse tid jeg har fået :)
Så er jeg begyndt og snart færdig med (til Oktober 2015) Kranio Sakral uddannelsen. åhhh det er jo en helt ny verden der åbner sig :)
Jeg er så småt begyndt at kigge mig om efter et sted hvor jeg kan åbne min klinik når jeg er færdig.
Jeg tager dog allerede kunder ind,både til Kranio behandlinger ,men også til Japansk lifting og øreakupunktur som også er nye uddannelser for mig :)

På håndarbejds planet er jeg igang med at ombetrække min egtorp Stol og når den er færdig så er det sofaens tur :) Dem glæder jeg mig til at få færdige,de vil lyse op i stuen.
Så er det et nyt sofa bord der skal laves,matrialerne er allerede indkøbte.
så jeg håber det hele bliver færdigt i løbet af den her måned.



Køkkenet er blevet malet idag og istedet for den gængse maling over køkkenvasken,fandt jeg en spray maling der farve og berørings mæssigt var som en granit blok..så det er sprayet på væggen og hold op hvor det ser godt og stilligt ud :) nu skal resten bar ryddes på plads igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar